czwartek, 22 października 2015

Moje zdanie o przetestowanych pieluchomajtach Pampers

Niedawno miałam zaszczyt brać udział w testowaniu pieluchomajtek Pampers, byłam mega zadowolona gdyż zawsze chciałam je wypróbować bo ubieranie pampersa mojej 10 miesięcznej córce to lada wyzwanie, bo mi ucieka ciągle, minuty nie usiedzi na miejscu. Gdy dostałam zestaw startowy dla siebie i do rozdania znajomym odrazu przystąpiłam do testowania. Szczerze mówiąc nie byłam z początku z nich zadowolona, bo i tak nie mogłam sobie poradzić z ubraniem ale po dłuższym testowaniu jestem mega zadowolona, idzie nam sprawnie a skóra córci jest naprawdę sucha przez 12 godzin :) Z tego co wiem to znajome sa także zadowolone z tego produktu. Jedyne co mi się w nich nie podoba to ich cena, są drogie w porównaniu do zwykłych pieluch dlatego moje ich stosowanie ogranicza się tylko do używania ich na noc :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze z góry bardzo dziękuję