sobota, 24 października 2015

Always Ultra

Było kilka zdań o pampersach dla dzieciaczków to teraz kilka zdań o podpaskach dla mam :)

Ostatnio dzięki stronie Everydayme miałam okaje brać udział w projekcie Alweys Ultra :) Dostałam niezły zestawik startowy dla siebie oraz do rozdania znajomym :)


pierwsze co to z czystej ciekawości przystąpiłam do testu chłonności (nawet mi się zrymowało :D) bo do zestawu były dołączone bibułki i płyn :) Postanowiłam przyrównać nowe Always do podpasek których ja używam, czyli Bella Perfecta


Po prawej Bella po lewej Always, które rzeczywiście są lepiej chłonne bo musiałam bardzo mocno przyciskać bibułkę aby z nich wydobyć płyn a do moich podpasek tylko leciutko przyłożyłam.


Kolejna ich cechą jest to że sa super cienkie a bardzo chłonne, a dodatkowo wersja night jest bardzo dłuuuga co jest dodatkowym plusem, co sprawia że koszmar z nocnym przeciekaniem mija :)


Co jeszcze bym mogła o nich powiedzieć, mają super przyjemny delikatny zapach, delikatna siateczkę która chroni przed przeciekaniem :)


Myślę że jeszcze nie raz skuszę się kupić podpaski tej firmy choć cena nie jest tak dobra jak podpasek Bella, ale coś za coś :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarze z góry bardzo dziękuję